Pages

Sunday, March 28, 2010

m0RnINg !!

hello hye ..g0od m0RnINg !! awy niey ..aku bng0n pk0l 9:00a.m yelaah ..awy niey da stat skula ! eee..mlash gyle !monday !ta cke awy niey ..subjek sume ta besh ane un ..huhu .tp aku ne stdy jgak .dah nak pom3 an ..HAHA ! l8 agih duh ! tp ne mule dae skunk blaja .adush !topic blaja plak daa ..huhu.pas bang0n uhh ..aku ta mndi agih ..haha.bule plak aku landing3 at kusyen .da cm pk0l 9:20a.m aku un t'hegeh3 le ..nak mndi .hee. da wangi3 sume ..nak p ane plak ??haha .aku open aah c0mp.niey ..smbel m'nanti internet niey ..loading ..aku p laa ..ngok ape yg ade at meja uh ..bab nak MAKAN !huhu.then then ,,nenek ku pulang dae niage bwak mee g0weng maa !!waahh .sdap3 !ak cke ..then ..mkn aah ..min0m tea jea ..huu .dah la dah laa ..bubye ! alek skuwl insyaallah smb0ng .ape ade at skula awy niey ?besh err ?? HAHA ! de end .

0 comments:

Post a Comment