Pages

Wednesday, March 31, 2010

SERAM 2 !!(bad night)

........pada suatu malam............

smlm ....jugee..b'laku pda awy yg same .hoho ! tyme aku nak td0w..aku nga msg3 ..then aku cuak gyle mase uh..bab sume da tdow..salu nye kaka abg aku l0m td0w agih..niey ..t'tbe plak kaka aku da td0w awl plak!esyh ..tp ok agih kaka aku yg chubby uh..tmn kn aku.huhu.then aku mang da m'gelabah gyle mase uh ..aku tw0s ckp nak td0w! ap yg dah t'jadi??! huhh..katel aku b'g0yng3! ade .......tuttt..........m'ngilai !! jap sejuk jap panash bdn aku ..waarrgghh!!!!cuak bai..aku nak cite niey un..kene bkak lgu korea aku niey ..kuat3 haha.smpat agih..den bunyi3 bagai lah ..at dapo sume..aku smpai takowt gyle !then aku bule plak .p open tb den saje3 nak wat keriau bagai ..huhu.tp tak bule!still ase cm ..ee..gmpang ce ouhh..aku nak td0w un susa .bangangg aarhh!!!!!dah m'ngilai nak nynyi3 bagai plak...nynyi lagu 'puntianak harum sundal mlm 'kowtt??! esyh,, dah laa..bye!
de end.

0 comments:

Post a Comment