Pages

Wednesday, March 31, 2010

SERAM !!

fuhh...first ,aku nak cite fasal at skula aku niey...(SMK ZON R1 WM) smlm lah an..aku ,nisa ,tyra & aen ..b'jln towk pegi ke blik agma ..wahh.then ,ite0wg un b'jln ...d'koridor sblah dwn uh ..benanye ..blik agma tng.3 tp saje nak lalu at dewan uh..tng.2 huu.sdng kami b'jln3 uh..huh.t'tbe plak aku t'dnga sumthing yg b'gerak at dlm dewn uh..dah la tepi aku jea bunyi dea ..then..aku wat bodo jea lah ..an ..takan nak tego .jgn men gyle aah ..aku plak jln dpn..yg d0wg sume niey..ekowt jea lah b0ntot aku.haha.pash uh..mse kami sume b'jln at dpn uh..plak t0ilet yg masing3 dah tao ap yg da jdi at t0ilet uh ..cite lame laa..fasal bnde3 karot uh..sume .takleh aa..nak p'caye 100% cuak aku.then slpas aku dah dnga sumthing at dewn tati uh.adush!dowg bule plak cite fasal toilet at dpn uh..esyh,,hah!skaly amek kau nisa ..bnyi agih skaly ape yg aku dnga at dewn tati.dea niey bengong .p jerit den t0lak aku plak uh ..sume cab0wt lari la!!ape agih !huh.da smpai at blik agma .nisa n aku un syok la..b'cite fasal ap yg aku dnga sume ..plek nye..tyra&aen ..ta dnga pape un.huh.d0wg anye m'dnga cite aku & nisa tati.sue..tbe2 muncul .den ite0wg tnye aah ..dea ,ade tak owg at dewn tati.dea ate dea nmpak mkcik cleaner uh..sapu smpah at koridor ce..den ite0wg p tnye mkcik uh..mkcik uh ate "tak..mkcik bel0wm agih sapu at bwah" hah!? sue ...ape yg kau telah lhat ............!!waarrgghhh.........!!!dah a ku tanak cite dah! de end .

0 comments:

Post a Comment